Особливості придбання залізничних квитків
Літо – сезон відпочинку. Планування відпустки – важливе заняття. Насамперед обирається місце відпочину (залежно від бюджету), а потім вирішується решта питань, пов’язаних із ним. Але багато хто забуває про один із важливих моментів, без якого не потрапиш на омріяний курорт. Саме про квитки потрібно потурбуватися заздалегідь. Звісно, для тих, хто мандрує за допомогою автостопу або замовляє тури в агентствах, це питання не настільки важливе. Але для людини, яка планує поплавати в морській воді на території України, відіграє роль кожен день.
Продаж квитків на потяги
У минулі роки Укрзалізниця розпочинала продаж квитків на потяги за 45 діб. Майбутні відпочивальники мали можливість вирахувати день відправлення та придбати квитки, будь то купе чи плацкарт. Вибір місця (верхня або нижня полиця) не був проблемою. Менш бажаними завжди залишаються квитки, де полиці зазначаються боковими, верхніми або біля санвузла. Ті, хто відкладав купівлю на останні дні, отримували білети, що залишилися.
Повагонний продаж
Цього року відбулися зміни. Придбати залізничний квиток можна тільки за 30 діб до відправлення. Але неочікуваним нововведенням став повагонний продаж пасажирських місць. Вагони до потяга на придбання білетів видаються по черзі. І хай вас не нервує відповідь: «Квитків на нижні полиці нема, тільки на верхні». Допоки в одному вагоні не продадуть більшість проїзних документів, іншого не призначають. Це відбувається приблизно кожної четвертої-п’ятої доби. Тож не варто ходити по декілька разів на вокзал і штурмувати віконце та нервувати касира запитаннями. Зазначимо, що ціна квитка залежить ще й від дня придбання, а не тільки від кількості порцій чаю та комплекту постільної білизни. Тож якщо є бажаючі заощадити на комфорті, їм підходить такий продаж.
Біля каси поцікавилися думкою декількох потенційних пасажирів. Ось що вони розповіли.
«Я вже вчетверте на вокзалі. Хочу придбати квиток на потяг «Ужгород – Одеса». Але мені потрібна обов’язково нижня полиця, бо маю проблеми із суглобами. Їду з подругою, тому треба два білети. А вони постійно відповідають, що «нижніх немає, чекайте на новий вагон», – скаржиться пенсіонерка Наталія Іванівна.
А молодий чоловік додає, почувши наші запитання: «Мені з дружиною теж нижні полиці потрібні. Ми їхатимемо з двома маленькими дітьми (2 та 3 роки). А ще дуже погано, що зменшили термін попереднього продажу квитків».
На замітку
Відстежувати появу наступного вагона можна за допомогою офіційного сайту Укрзалізниці. У загальній таблиці вказують кількість місць, що залишилися окремо на СВ, купе та плацкарт. На окремій повагонній таблиці видно кількість невикуплених місць конкретного номера вагона. Але ті особи, які не довіряють продажу-купівлі через мережу Інтернет, можуть упевнитись у наявності посадочного місця й попрямувати на вокзал до кас продажу квитків.
Білети на сайті можна придбати тільки за наявності банківської картки. У касі перед замовленням теж потрібно попередити, що ви хочете розраховуватися карткою.
Але все одно не варто відкладати придбання квитків на останню мить.
Марія КЕСЛЕР
Джерело: karpatskijobjektiv.com Опубліковано: 06.07.15 15:49
Коментарі до новини